dilluns, 6 de juny del 2011

Final de curs!!!

Quant de temps ha passat des d’aquell dia un dijous 10 de març a l’aula 3 de la Uib? Sembla mentida com passa el temps i ara que acaba d’acabar l’assignatura d’educació socioemocional crec que és hora de fer balanç.
Avui estic molt orgullosa! He aconseguit fer l’examen que tanta por tenia a fer! I he quedat molt satisfeta! Ja ho ha dit na Cris: sa cara ho dit tot Ana!
He superat un escaló que tenia davant meu i no sabia si seria capaç de pujar-lo, però si!! He dedicat moltes hores en aquest examen per auto exigència per superar aquesta por de fer un examen com na Cris. Però puc dir, puc cridar que ho he aconseguit!
El dia de la teranyina dels sentiments vaig explicar les meves pors i ara que he acaba el crus veig que en hi ha que les he superat com fer l’examen, tenir una tortuga a casa, intentar ser feliç, no exigir-me tant i compartir amb les meves companyes i no veure-les com unes rivals!
He de reconèixer que altres coses de moment no s’han aconseguit, com signar el full de compromís però entenc que tot té el seu procés i si el destí creu necessari ja ho solucionaré amb el temps.
Vull agrair aquesta assignatura, a la mestra i sobretot a totes les meves companyes tota la feina feta, per tot el que hem après!(impressionant) i com hem crescut com a PERSONES i companyes!

Enhorabona!!!

1 comentari:

  1. Ana!! Primer de tot ENHORABONA PER S'APROVAT! Però de fet, totes sabiem que superaries l'exàmen! :) Ets una crack!

    Me quet amb una frase que has posat: " tenir una tortuga a casa" ???!!!???!!! ESTIC REQUETECONTENTA PER TU, t'ho mereixes!

    A poc a poc i amb esforç ho aconseguiràs TOT, TOT I TOT GUAPA!

    ResponElimina