diumenge, 12 de juny del 2011

El blog de na Mercè!

Una segona activitat que ens va proposar en Pere com a tutor, del projecte comú que feim amb la seu d’Eivissa per treballar el blog, va ser escriure en el nostre blog sobre un blog d’una companya.

Jo fa temps que tenia decidit sobre quin blog xerrar. Aquest és el de na Mercè Rodríguez Uris. He decidit que fos ella per diverses raons.
En primer lloc ha estat la que sempre ha portat la iniciativa amb aquest tema, sempre ens ha animat durant aquests dos anys a totes les companyes a que ens hi “poséssim”, que comencéssim a entrar i fer cosetes, penjar articles i altres...
Però el que sobretot valor d’ella ha estat l’oferiment i insistència en fer-nos “mini-sessions” de blog, en qualsevol descans a la hora de dinar i altres s’oferia per ajudar-nos i ensenyar-nos com emprar el blog.

Gràcies a la seva insistència crec que un dia hem vaig decidir “posar-me” davant l’ordinador i el blog que tanta por me feia. Després de mostrar-me com entrar i penjar les quatre coses i veure que jo sola ho sabia fer sola em vaig animar a donar-li forma i color al meu blog.

Del blog de na Mercè vull destacar la seva estètica, des de la seva plantilla com els documents que penja els quals els fa un “canvi de look” perquè quedin més atractius i convidi a llegir-los.
Pens que diàriament fa recerca d’informació interessant perquè apart de penjar treballs fets a classe, penja documents, articles i altres coses molt interessants que per trobar-les és necessari dedicar-li un temps de recerca, llegir-ho, si és interessant, decidir si es penja o no, i reflexionar sobre aquests.

Un fet que ja li vaig comentar que m’agradava i que vaig fer després al meu blog era l’organització que tenia. M’agradava molt això de tenir etiquetes diferents per cada assignatura, és molt més fàcil localitzar la informació i tenir-ho d’una manera molt ordenada visualment.
Fins i tot té música penjada i ha compartit la seva part personal, dedicant un blog a les seves filles.
El consider molt interessant, proper i m’agrada visitar-lo quan tenc temps.

Tot això també vull destacar l’ajuda que na Erika també m’ha ofert amb el blog, perquè també m’ha tutoritzat, m’ha passat els seus apunts de funcionament del blog i moltes altres consells! També vull destacar l’estètica del seu blog que també és molt interessant i atractiu.

Ana Orfila Pons!

2 comentaris:

  1. Aiii Ana! No n'hi ha per tant! Gràcies guapa... crec realment que tota aquesta feina que feim ens ha de servir per aprendre i per mostrar, per aconseguir que arribi a tothom i que tothom pugui reconèixer el que feim, que té molt de valor!
    ENDAVANT!!! Com va dir no fa massa en Punset:
    "NO PARÉIS"
    ;)

    ResponElimina