dissabte, 14 de maig del 2011

Reflexió Pràctica 1 LE PREMIER CRI

Després d’haver realitzat la primera pràctica individual de l’assignatura d’Educació Emocional he de confessar que ha estat el tema que més m’ha agradat i ha impactat d’aquesta matèria.
Entenc que per el bloqueig que sentia amb el tema, doncs hem va cridar més l’atenció i l’he viscut amb una gran intensitat.
Ha estat una pràctica que m’ha suposat molt d’esforç tant d’ hores de feina com a nivell emocional i personal.
Ha estat molt interessant veure tot el procés de la concepció del fill, el procés de l’embaràs i els primers dies del nadó.
He absorbit amb una facilitat poc normal tot el temari i just tenc alguna amistat o familiar embarassada, li començ a fer preguntes i a explicar-los-hi conceptes i curiositats que he après amb la finalitat de poder ajudar-los en aquest procés, de transmetre’ls la màgia que he sentit.

La meva pràctica la vaig centrar amb el vídeo de “ Le Premier Cri”. Pens que és un vídeo que m’ha marcat, crec que ha tractat el moment del naixement honestament, amb molta naturalitat i molt de respecte cap a la parella.

He trobat especials i úniques cada una de les maneres de portar al món al fill. A quasi totes les històries els hi he trobat un punt de màgia, tendresa i respecte, manco a les dones orientals que hem sembla caòtic i descuidat la manera com viuen el moment.

Realitzar aquesta pràctica m’ha fet entendre que el tenir un fill és un moment màgic, únic i irrepetible del qual la parella han de ser els protagonistes i que han de viure el moment de la millor manera possible. Perquè el moment del part serà la base i influenciarà a la persona durant la resta de la seva vida.

Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada